نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 7-31]

ا

  • ابراهیمی، محمدصبور فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
  • احمدپور، پریسا اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
  • اسدزاده، حسن تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
  • اسماعیل بیگی، منیره مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-51]
  • اسماعیل پور، خلیل مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
  • اسماعیلی فارسانی، نسیم مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
  • افروز، غلامعلی طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
  • انتصار فومنی، غلامحسین تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]

ب

  • بختیاری، آرینا فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
  • بیرامی، منصور مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
  • برهمت، ابوالفضل اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 52-72]

پ

  • پورعبدل، سعید اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 32-52]

ت

  • تیموری، لیلا مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]

ج

  • جعفرپور، مرضیه اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-71]
  • جعفرزاده داشبلاغ، حسن اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-71]
  • جنقو، الهام اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]

ح

  • حجازی، مسعود تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
  • حقایق، سید عباس اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]
  • حمیدی، فریده کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]

خ

  • خوش اقبال، مرجان مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]

د

  • دازی، سارا کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]
  • دیدار، فرداد مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]
  • درتاج، فریبرز طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
  • دستجردی کاظمی، مهدی فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
  • دلاور، علی طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
  • دلاوریان، مونا طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
  • دهقانی، ماهرخ نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 52-76]

ر

  • رحیمی پردنجانی، سعید اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]
  • رحمتی، ملیحه اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
  • رستم اوغلی، زهرا مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
  • رضایی، اکبر مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]
  • رضاپور میرصالح، یاسر مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-51]
  • رضایی شریف، علی مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]

ز

  • زراعتی ایده لو، رقیه مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]

س

  • سپهری نسب، زهرا مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
  • سعدی پور، اسماعیل طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]

ش

  • شاه محمدی، مهدی تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
  • شفیعی، حسن اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 52-72]
  • شهبازی، ساناز اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]

ص

  • صدری دمیرچی، اسماعیل ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]

ع

  • عبداله زاده، حسن اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
  • عبده‌پور سبزقبایی، الهام اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 133-152]
  • عزیزیان کهن، نسرین نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 52-76]
  • عطادخت، اکبر مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
  • علیزاده، حمید فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]

غ

  • غباری بناب، باقر فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
  • غفاری، علی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 128-153]
  • غلامی، سمیرا مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]

ف

  • فتحی، داود ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
  • فرامرزی، سالار تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 89-113]
  • فرهنگ رنجبر، مهرنوش طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
  • فلاحی، وحید مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]

ک

  • کامکاری، کامبیز مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]
  • کاوه، منیژه اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
  • کرامتی، هادی اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
  • کریمی ثانی، پرویز اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
  • کرمعلیان، مهرناز اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]

گ

  • گرجی چالسپاری، مهرنوش اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 7-31]

ل

  • لطفی، سمیرا کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]

م

  • مجرد، آرزو مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]
  • محمدی، ولی اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 116-131]
  • محمدزاده، علی مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]
  • محمودی، هیوا اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
  • منصوری، سارا اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
  • موحدی، یزدان تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 132-152]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
  • نعیم، مهدی مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]
  • نعمتی سوگلی تپه، فاطمه مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]

ه

  • هارون رشیدی، همایون اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 133-152]
  • هاشمی، تورج مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
  • هاشمی، هادی اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
  • هاشمی مهر، منیژه ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
  • هدایت، سعیده مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
  • همتی، بابک اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]